Alla inlägg den 13 december 2009

Av Nilla - 13 december 2009 16:30

Julen

  1. Vilka färger har ni till jul?
    Rött, svart & silver.

  2. Skickar du många julkort?
    Jag skickar mina julkort virtuellt sen några år tebax...
    Snigelpost är inget för mig längre, bara dyrt o långsamt!!



  3. Köper du julklappar till många, vilka?
    Jag köper bara till min närmaste familj i år pga att ekonomin har sett bättre ut, kan man kanske uttrycka det. Barnen, sambon & svärmor (eftersom vi firar julen tillsammans med henne).

  4. Spelar det någon roll om klapparna inslagna i affären, eller vill du göra det själv?
    Jag slår gärna in dom själv. Tycker det är kul att slå in paket!


  5. Hur ser din adventsstake ut som man tänder varje söndag?
    Den är väldigt "plain" i år. Röd metallbotten, fin vit mossa, lite svampar o röda ljus. 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nilla, 30 år.
Sambo, 2-barnsmamma.
2 gossar födda -98 samt -o5.
Bulle i ugnen, beräknas färdigjäst 2o1o.o5.1o.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Babytickers

Get your Pregnancy Tickers

Omröstning

Är du nöjd med ditt julfirande i år?
 Ja, helt klart!
 Nej, inte direkt!
 Annat, formulera ditt svar i gästboken.

Sök i bloggen

Skriv i gästboken

Totalt antal besökare

Senaste inläggen

Familjens bloggar

Bloggande Vänner

Lattjo grejer

Veckoskoj

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards