Alla inlägg den 27 december 2009

Av Nilla - 27 december 2009 23:59

Då var det dax för "Tjejsnack #37" då.


Decemberslut


  1. Vad fick du i julklapp?
    Jag fick lite pengar, samt lite kläder. Önskar mig aldrig nåt speciellt. Det är bättre att barnen får alla sina uppskattade klappar än att folk lägger sina pengar på mig! :)

  2. Vem firade du julafton med?
    Julafton firades tillsammans med familjen hemma hos minstingens farmor (tillika min svärmor). I liten skala, men ack så mysigt & trevligt! ;)
    *perfekt*


  3. Vad var det bästa med julen i år?
    Det bästa... Allt med denna julen var bra! Det enda som saknades dock, var min familj därhemma i Norrland. Men ekonomin tillät verkligen inte att åka hemåt denna julen, men nästa är det nog dax igen... ;)

  4. Vad ska du göra på nyårsafton?
    Jag hör väl till den 1% av befolkningen som inte har några som helst planer för nyårsaftonen. Inte en enda! Bara att jag ska fira den tillsammans med min familj. Förhoppningsvis så kan vi la gå ut o kika på lite raketer, sådär på riktigt. Men vi får se, lilleman har inte varit så "up to it" hittills, nåt år. Raketer är nog faktiskt det enda som verkligen skrämmer honom!

  5. Nyårslöften eller inte?
    Har faktiskt ett på lut som jag tänkte göra ett försök med i år. Brukar aldrig ha nyårslöften, men nu har jag ett verkligt vettigt ett på lut... ;)

  

Av Nilla - 27 december 2009 23:55

Åhh...

Denna lampan skulle jag verkligen vilja ha!!!

 


Endast 259 kr hos Zara Home...


 

Av Nilla - 27 december 2009 13:13

Åhhh...

Jag vill så gärna se denna filmen med lilleman!

Han skulle verkligen älska den, det vet jag :)


Men jag har ingen lust att gå på bio...

Jag vill se den hemma, i soffan, jue :/


O det går ju inte!
Det tar la en halv evighet innan denna kommer ut på DVD?


Av Nilla - 27 december 2009 12:42

Jag sitter o funderar o känner mig mycket kluven!


Anledning är, återigen, bloggen...


Jag känner inte att denna bloggportalen funkar riktigt för mig heller, alldeles för lite funktioner, egentligen. Samt för outvecklade sådana. Bara en sån sak som att man inte kan få ett mail då nån skrivit en ny kommentar, eller skrivit i gästboken (eftersom jag har valt inställningen att jag ska godkänna kommentarerna innan dom publiceras i min blogg).


Så...
Hur ska jag göra nu då?


Ska jag återgå till wordpressbloggen?

Ska jag prova mig på en blogg på Blogg.se?

Ska jag testa nån annan välutvecklad portal, kanske?


Jag vill ha en bloggportal där utbudet är maximalt vad det gäller funktioner o tillägg, widgets, redigera kodmallar, kunna skapa egen design till bloggen, jag ska kunna lösenordsskydda min blogg (antingen hela eller utvalda inlägg), osv...


Innan jag hittat en portal som möter dom behoven så kommer jag inte att känna mig nöjd. Men ärligt talat så är jag såååå leds på att leta nu! Satt o letade o pillade med detta hela kvällen igår, o är helt matt o slut i knoppen idag av det. Vill inte behöva leta mera nu!!!

  


Nån som har nåt tips på nån riktigt bra bloggportal som kan passa mig?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nilla, 30 år.
Sambo, 2-barnsmamma.
2 gossar födda -98 samt -o5.
Bulle i ugnen, beräknas färdigjäst 2o1o.o5.1o.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Babytickers

Get your Pregnancy Tickers

Omröstning

Är du nöjd med ditt julfirande i år?
 Ja, helt klart!
 Nej, inte direkt!
 Annat, formulera ditt svar i gästboken.

Sök i bloggen

Skriv i gästboken

Totalt antal besökare

Senaste inläggen

Familjens bloggar

Bloggande Vänner

Lattjo grejer

Veckoskoj

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards