Alla inlägg den 17 december 2009

Av Nilla - 17 december 2009 13:19

Ja då har man till sist kommit halvvägs in i graviditeten!

20 veckor avklarade snart, o 20 veckor kvar,

- i bästa fall...

 


Jag har ju som sagt en förmåga att gå över tiden...




Med nr 1 gick jag över tiden med +4 dagar.
Bf 98.o2.o5, men föddes 98.o2.o9


Med nr 2 gick jag över tiden med +7 dagar.
Bf o5.1o.16, men föddes o5.1o.23


Så med andra ord - nu...
Bf 2o1o.o5.1o, men tittar ut 2o1o.o5.2o?

Bf + 1o dagar?

*skratt*

  


Det hade vart lite kul om lillbebb*n valde att titta ut den 9:e maj, eftersom att det är min pappas födelsedag, o eftersom att han tyvärr inte finns med bland oss längre... Då skulle det kanske kännas som att denna dagen äntligen får en positiv mening igen?


Men det blir la så att bebben istället beslutar sig för att kika ut på sin pappas födelsedag, den 16:e maj (bf + 6 dgr)?
*skratt*


Det hoppas jag dock verkligen inte på! Jag hoppas att dom får varsinn födelsedag! Om än det hade varit en maxad födelsedagspresent att "slinka in" med.
*ler brett* 


pregnant



Ha nu en riktigt bra dag, alla...
O lämna gärna en kommentar om ni hittat in här! 


  

Av Nilla - 17 december 2009 13:15

:-P Idag är här ett tunt, tunt, tunt lager snö på marken. 
O halt så det står härliga till, på väl valda ställen…

Jag skulle lämna lilleman på dagis imorse, men fick inte upp bildörren, o den verkade inte frusen (vi hade ju inbrott i bilen för ett halvår sen ungefär, o då hade dom sönder precis hela låset. Amatörer!!!), så jag trodde att nu var det sista visan för detta låset… :-(

Jag fick gå in o väcka o hämta ut sambon för o få hjälp med dörren, ifall det gick bättre för honom. O tro det, eller ej, men då var det inga problem o låsa upp dörren, men denna gången med hans nycklar…
*typiskt* 

Skickade in honom i värmen igen o åkte o lämnade sonen på dagis.

Sen kom jag då hem igen, efter att ha lämnat gossen på dagis o skulle låsa bilen...

Jahapps :-(
Samma visa iiiiigen!!!
Nu går det inte att låsa bilen via nån av dörrarna!
*suckar*

Så nu hoppas jag verkligen att ingen stjäl bilen, för nu är den olåst. :/

Fan att folk inte kan skilja på mitt o ditt!!!


  

Av Nilla - 17 december 2009 11:17

Nu ska jag testa att blogga här istället för på wordpress!

 
Jag är så sjukt trött på den bloggen, måste jag erkänna! Visst att alla
bloggportaler inte har alla funktioner som man önskar, men... Att sen
ha funktioner som fungerar jättebra, o sen
helt utan anledning ta
bort
dessa funktioner?


Det tycker jag är helkasst!


Funktionen som retar mig mest, o som helt försvunnit på wordpress är "stöd för javascript". Det har jag använt jättemycket förut, men nu - helt plötsligt, så fungerar det inte alls längre! Wordpress har raderat denna funktionen!

Av vilken anledning?????

Helkasst!


Så nu tänkte jag testa vad Bloggplatsen har att erbjuda, då jag följer en väninnas blogg här på bloggplatsen, o tycker att denna bloggportalen verkar käck o fin.

  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nilla, 30 år.
Sambo, 2-barnsmamma.
2 gossar födda -98 samt -o5.
Bulle i ugnen, beräknas färdigjäst 2o1o.o5.1o.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Babytickers

Get your Pregnancy Tickers

Omröstning

Är du nöjd med ditt julfirande i år?
 Ja, helt klart!
 Nej, inte direkt!
 Annat, formulera ditt svar i gästboken.

Sök i bloggen

Skriv i gästboken

Totalt antal besökare

Senaste inläggen

Familjens bloggar

Bloggande Vänner

Lattjo grejer

Veckoskoj

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards